Tele M Iaşi

Banner

Cancerul, combatut mai bine cu alimente decat cu suplimente

Imprimare

Desi populare, suplimentele nutritive sunt mai putin eficiente in preventia cancerului decat alimentele care contin aceleasi substante, arata un nou studiu al Universitatii din Texas.

Cercetatorii sunt sceptici cu privire la eficacitatea mineralelor si extractelor vegetale din suplimente cu rol in preventia cancerului.

"O alimentatie bogata in fructe, legume si cereale integrale asigura o doza suficienta de nutrienti si fibre", sustine Sally Scrogs de la Centrul pentru Preventia Cancerului, Universitatea din Texas.

Medicii spun ca exista suplimente "bune", precum vitaminele C si E, dar si suplimente "rele", care cresc riscul de cancer, pentru ca deregleaza echilibrul nutritiv al organismului.

(Sursa:ziare.ro)

 

This content has been locked. You can no longer post any comment.

REPORTER DE SERVICIU

TELEFON:
0756.212.218
NONSTOP

Program TV

Find us on Facebook



Ultimele comentarii